Meest gestelde vragen

  1. Wie is reminder.nl?

    Reminder Nederland B.V. is een jonge organisatie die zich ten doel stelt om professioneel beheer van Overeenkomsten, Abonnementen en Garantiebewijzen onder consumenten en bedrijven te stimuleren. Door goed beheer wordt een enorme besparing gerealiseerd.

    Bijkomend voordeel is de toegankelijkheid tot één groot digitaal archief. U heeft overal in de wereld en 24 uur per dag de beschikking over alle gescande overeenkomsten en belangrijke documentenInloggen op reminder.nl en in één zoekopdracht alle informatie tot uw beschikking.

  2. Hoe kan ik een abonnement bestellen bij reminder.nl?

    Reminder.nl kunt u een jaar lang gratis en vrijblijvend uitproberen. Na één jaar betaalt u slechts € 2,00 per maand. Bij intensief gebruik of grotere aantallen contracten wordt een betaald abonnement aangeraden. Check voor alle beschikbare abonnementen het overzicht. U maakt een keuze, en kunt direct aan de slag. Heeft u reeds een abonnement (ook de gratis versie) en wilt u upgraden, logt u dan in en kies voor upgrade. 

  3. Voor wie is reminder.nl geschikt?

    reminder.nl is geschikt voor iedereen. Particulieren, bedrijfsleven, (semi)overheid, stichtingen en verenigingen, kortom elke organisatie ongeacht het aantal contracten, vestigingen en/of afdelingen.

  4. Kan ik reminder.nl uitproberen?

    Er is een gratis kennismakings abonnement, waarmee u een jaar lang kosteloos kennis kunt maken met de diensten van reminder.nl.

  5. Ik heb moeite met het correct invullen van een Reminder, wat moet ik doen?

    Mocht u bij het aanmaken en beheren van Reminders ondersteuning nodig hebben, dan kunt u gebruik maken van onze Chat service. Chat met één van onze medewerkers online. Indien gewenst kijken wij met u mee. Onze medewerkers helpen u graag en zijn beschikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur. Stel dus gerust uw vragen. Wij zijn u graag van dienst.

  6. Ik wil onze contracten niet toevoegen aan de reminder, is dit mogelijk?

    Ja, dat is mogelijk. reminder.nl biedt de mogelijkheid om als bijlage een contract te uploaden, maar dit is geen verplichting. Het staat u vrij om uitsluitend Reminders in te voeren om nooit meer iets te vergeten.

  7. Wij willen meerdere e-mail adressen toevoegen aan een Reminder, waar doe ik dat?

    Vanaf het Business Abonnement kunt u meerdere email ontvanger toevoegen. De ReminderAlert wordt dan aan u en aan alle extra email ontvangers verstuurd.

  8. Wij willen email adressen verwijderen, hoe doe ik dat?

    U dient hiertoe in te loggen op uw account en bij "Wijzig instellingen" de gebruikers te wijzigen of te verwijderen. Er dient ten minste één gebruiker per account actief te blijven.

  9. Veiligheid?

    Reminder Nederland B.V. vindt veiligheid en vertrouwen de basis van zaken doen. Na het inloggen wordt uw verbinding met reminder.nl versleuteld. https://mijn.reminder.nl heeft zelfs een Extended Validation SSL-certificaat (EV-SSL), uitgegeven door GeoTrust. Al uw vertrouwelijke informatie wordt beschermd.

    reminder.nl zal de met toestemming verkregen Gegevens van de Klant niet aan derden ter beschikking stellen of gebruiken voor het doen van persoonsgerichte aanbiedingen.

  10. Problemen met inloggen?

    Indien u niet kunt inloggen, kunt u gebruik maken van de "Wachtwoord vergeten" functie. Wij maken dan een tijdelijk nieuw wachtwoord aan, welke wordt verstuurd naar het email adres dat behoort bij uw account. Na eerste inlog dient u het wachtwoord zelf te wijzigen.

  11. Ons abonnement is verlopen, hoe kan ik deze weer activeren en verlengen?

    Tijdens kantoortijden kunt u via chat, email en telefoon contact opnemen met één van onze medewerkers. Wij brengen u desgewenst direct online, zodat u weer gebruik kunt maken van reminder.nl.